Veel gestelde vragen

[box type=”info” size=”large” style=”rounded”]Wanneer je een bestelling doet en je wilt je cadeaufoto ontvangen meldt dit dan svp dan sturen wij de cadeaufoto met je bestelling mee.[/box] Heb je een vraag neem dan gerust contact met ons op. Onze klantenservice is gemakkelijk bereikbaar via de mail, Facebook of per telefoon. Heb je al een serienummer,  zoals ‘A1600 0001’, vermeld dit dan in je bericht.  Wij horen graag van je!

[hr]

Ik heb de afhaal dag gemist:

Foto’s bekijken en bestellen?

Hoe kan ik mijn foto’s bekijken en eventueel bestellen?

De cadeaufoto?

Kan ik alsnog mijn cadeaufoto krijgen?


[hr]

Foto’s bekijken en bestellen?

Hoe kan ik mijn foto’s bekijken en eventueel bestellen?

Je ontvangt de week na de afhaaldag een bericht van onze klantenservice met daarin de foto’s ter inzage. Met deze foto’s kun je via onze website je foto’s bestellen.

[box type=”tick” size=”large” style=”rounded”]Let op de foto’s zijn voordeliger op de afhaaldag mis je aanbieding dus niet![/box]

[hr]

De Cadeaufoto

Kan ik alsnog mijn cadeaufoto krijgen?

Als je de afhaaldag hebt gemist dan wordt de cadeaufoto meegestuurd met je eventuele bestelling.

Wil je niets bestellen maar toch de cadeaufoto ontvangen, dan kun je het afhaalbewijs met een extra envelop -voorzien van je huisadres- sturen naar:

HappyPics
t.a.v. klantenservice
Antennestraat 60
1322 AS ALMERE

De extra envelop moet voldoende gefrankeerd en groot genoeg zijn voor de foto(13x18cm).

[box type=”alert” size=”large” style=”rounded”] Je kunt de cadeaufoto tot 30 dagen na de afhaaldag aanvragen.[/box]

[hr]

Mail ons

Heb je een vraag neem dan gerust contact met ons op. Onze klantenservice is gemakkelijk bereikbaar via de mail. Vermeld s.v.p. je serienummer in het onderwerp. Stuur mail  

Contact ons via FaceBook

Heb je een korte vraag over HappyPics, dan kun je ons team ook bereiken via FaceBook. Stuur je bericht via FaceBook en je krijgt meestal  binnen een paar uur antwoord.